SGA
Daniel Jackson objevuje adresu ztraceného města Antiků - Atlantis. V SGC je připravena expedice, která má za úkol město prozkoumat, avšak energie vystačí pouze na cestu tam, takže se nemusí již...
—————
Výprava, která se vydala hledat nový zdroj energie (ZPM), je napadena Wraithy - nepřítelem Antiků, kteří se živí energií lidí. Několik členů výpravy je uneseno. Při jejich záchraně je však...
—————
Dr. Beckett objeví způsob, jak aktivovat gen Antiků u lidí, kteří jej nemají. McKay se k tomuto pokusu přihlásí kvůli osobnímu štítu, který našel. Po jeho spuštění se stává McKay nezranitelným,...
—————
Puddle jumper se vrácí zpět na Atlantis, ale při průletu Hvězdnou bránou se zastaví, protože se část motoru zaseknula o okraj brány. Loď je tedy napůl v červí díře a zbývá 38 minut než se brána...
—————
Tým majora Shepparda se vrací zpět na Atlantis - byl opět přepaden Wraithy. Je to již po páté, co byli napadeni a dr. Weirová se domnívá, že na Atlantis je špech, který Wraithy...
—————
Při průzkumu planety M7G-677 musí puddle jumper nouzově přistát, jelikož přestane fungovat ovládání. McKay zjišťuje, že to způsobilo silné elekromagnetické pole. Vydávají se tedy co nejrychleji k...
—————
Lidé z Atlantis narazili na poměrně vyspělou planetu Hoph. Místní obyvatelé se zde již po desetiletí snaží vytvořit přípravek, který má Wraithům znemožnit vysávání energie z...
—————
Jelikož na Atlantis dochází jídlo, vydává se Sheppardův tým na planetu Genii, jejíž obyvatelé jsou zemdědělci. Avšak po příchodu se zjistí, že místní obyvatelé si na zemdědělce jen hráli a tajně v...
—————
Sheppard se svým týmem objevuje planetu, při jejímž povrchu se nachází mlha s velkým množstvím energie. Díky této energii je možné otevřít červí díru zpět na Zemi, ale nejprve musí být přemístěn...
—————
K Atlantis se blíží bouře, která zaujímá 20% povrchu planety a vznikla spojením několika hurikánů. McKay zjišťuje podle antické databáze, že se bouře objevuje každých 20 - 30 let a město před ní...
—————
Záchranný plán se nedaří uskutečnít, protože město Atlantis bylo přepadeno lidmi z planety Genie. Ti žádají léky a výbušniny C-4. Štít není stále zprovozněn a bouře udeří do hodiny na Atlantis v...
—————
Ve sluneční soustavě, kde se nachází Atlantis, je nalezen antický obranný satelit, který bránil Atlantis před Wraithy a je zřejmě poškozený. U satelitu však puddle jumper zachytí nouzový signál,...
—————
Když McKay, Zelenka a Ford kontrolují město po bouři, zaslechnou radiové volání o pomoc. V blízké chodbě narazí na mrtvého Wagnera a Johnsonovou. Ta brzy rovněž umírá. Vše nasvědčuje tomu, že se...
—————
Puddle jumper je pod útokem Wraithů, a tak se snaží dostat k Hvězdné bráne na povrchu planety. Wraithové jsou však náhle zničeni výbojem, který vychází z povrchu planety. Na planetě naleznou...
—————
Při průzkumu města je nalezena žena ve stázi. Po jejím probuzení dr. Beckett zjišťuje, že je to 10 000 let stará dr. Weirová a že vlastní 5 adres světů, na nichž by se měly nacházet antické zdroje...
—————
Sheppardův tým se vydává na jednu z planet, na níchž má být ukryto ZPM. Antický energetický zdroj byl střežen Bratrstvem, které však bylo vyvražděno Wraithy. Jedinou možností, jak ZPM získat, je...
—————
Dr. McKay přichází na způsob, jak zaslat nové informace a poznatky z galaxie Pegasus na Zemi. Chce pomocí všech naquadahových generátorů otevřít červí díru po dobu 1,3 sekundy na Zemi a vyslat...
—————
Teyla začne mít děsivé noční můry, ve kterých se objevují Wraithové. Zdá se, že má po svých předcích schopnost Wraithy vycítit, ale také vnímat jejich komunikaci...
—————
Wraithské lodě mají proletět kolem antického obranného satelitu, a tak se vědci z Atlantis vydávají puddle jumperem k satelitu, aby jej opravili a tak zastavili hrozbu v podobě Wraithů blížící se k...
—————
Lodě Wraithů zpomalují, ale stále se blíží k Atlantis. Na ní však dochází k aktivaci brány. Je přijat köd SGC a z brány vycházejí pozemští vojáci. Země chce ubránit Atlantis za každou cenu, a proto...
—————