SGA

1. série - Vynoření I

1. série - Vynoření I
Daniel Jackson objevuje adresu ztraceného města Antiků - Atlantis. V SGC je připravena expedice, která má za úkol město prozkoumat, avšak energie vystačí pouze na cestu tam, takže se nemusí již...

—————

1. série - Vynoření II

1. série - Vynoření II
Výprava, která se vydala hledat nový zdroj energie (ZPM), je napadena Wraithy - nepřítelem Antiků, kteří se živí energií lidí. Několik členů výpravy je uneseno. Při jejich záchraně je však...

—————

1. série - Hra na schovávanou

1. série - Hra na schovávanou
Dr. Beckett objeví způsob, jak aktivovat gen Antiků u lidí, kteří jej nemají. McKay se k tomuto pokusu přihlásí kvůli osobnímu štítu, který našel. Po jeho spuštění se stává McKay nezranitelným,...

—————

1. série - 38 minut

1. série - 38 minut
Puddle jumper se vrácí zpět na Atlantis, ale při průletu Hvězdnou bránou se zastaví, protože se část motoru zaseknula o okraj brány. Loď je tedy napůl v červí díře a zbývá 38 minut než se brána...

—————

1. série - Podezření

1. série - Podezření
Tým majora Shepparda se vrací zpět na Atlantis - byl opět přepaden Wraithy. Je to již po páté, co byli napadeni a dr. Weirová se domnívá, že na Atlantis je špech, který Wraithy...

—————

1. série - Konec dětsví

1. série - Konec dětsví
Při průzkumu planety M7G-677 musí puddle jumper nouzově přistát, jelikož přestane fungovat ovládání. McKay zjišťuje, že to způsobilo silné elekromagnetické pole. Vydávají se tedy co nejrychleji k...

—————

1. série - Otrávená studnice

1. série - Otrávená studnice
Lidé z Atlantis narazili na poměrně vyspělou planetu Hoph. Místní obyvatelé se zde již po desetiletí snaží vytvořit přípravek, který má Wraithům znemožnit vysávání energie z...

—————

1. série - V podzemí

1. série - V podzemí
Jelikož na Atlantis dochází jídlo, vydává se Sheppardův tým na planetu Genii, jejíž obyvatelé jsou zemdědělci. Avšak po příchodu se zjistí, že místní obyvatelé si na zemdědělce jen hráli a tajně v...

—————

1. série - Domov

1. série - Domov
Sheppard se svým týmem objevuje planetu, při jejímž povrchu se nachází mlha s velkým množstvím energie. Díky této energii je možné otevřít červí díru zpět na Zemi, ale nejprve musí být přemístěn...

—————

1. série - Bouře

1. série - Bouře
K Atlantis se blíží bouře, která zaujímá 20% povrchu planety a vznikla spojením několika hurikánů. McKay zjišťuje podle antické databáze, že se bouře objevuje každých 20 - 30 let a město před ní...

—————

1. série - Oko bouře

1. série - Oko bouře
Záchranný plán se nedaří uskutečnít, protože město Atlantis bylo přepadeno lidmi z planety Genie. Ti žádají léky a výbušniny C-4. Štít není stále zprovozněn a bouře udeří do hodiny na Atlantis v...

—————

1. série - Všemu navzdory

1. série - Všemu navzdory
Ve sluneční soustavě, kde se nachází Atlantis, je nalezen antický obranný satelit, který bránil Atlantis před Wraithy a je zřejmě poškozený. U satelitu však puddle jumper zachytí nouzový signál,...

—————

1. série - Horká zóna

1. série - Horká zóna
Když McKay, Zelenka a Ford kontrolují město po bouři, zaslechnou radiové volání o pomoc. V blízké chodbě narazí na mrtvého Wagnera a Johnsonovou. Ta brzy rovněž umírá. Vše nasvědčuje tomu, že se...

—————

1. série - Útočiště

1. série - Útočiště
Puddle jumper je pod útokem Wraithů, a tak se snaží dostat k Hvězdné bráne na povrchu planety. Wraithové jsou však náhle zničeni výbojem, který vychází z povrchu planety. Na planetě naleznou...

—————

1. série - Dříve než usnu

1. série - Dříve než usnu
Při průzkumu města je nalezena žena ve stázi. Po jejím probuzení dr. Beckett zjišťuje, že je to 10 000 let stará dr. Weirová a že vlastní 5 adres světů, na nichž by se měly nacházet antické zdroje...

—————

1. série - Bratrstvo

1. série - Bratrstvo
Sheppardův tým se vydává na jednu z planet, na níchž má být ukryto ZPM. Antický energetický zdroj byl střežen Bratrstvem, které však bylo vyvražděno Wraithy. Jedinou možností, jak ZPM získat, je...

—————

1. série - Dopisy z pegasu

1. série - Dopisy z pegasu
Dr. McKay přichází na způsob, jak zaslat nové informace a poznatky z galaxie Pegasus na Zemi. Chce pomocí všech naquadahových generátorů otevřít červí díru po dobu 1,3 sekundy na Zemi a vyslat...

—————

1. série - Dar

1. série - Dar
Teyla začne mít děsivé noční můry, ve kterých se objevují Wraithové. Zdá se, že má po svých předcích schopnost Wraithy vycítit, ale také vnímat jejich komunikaci...

—————

1. série - V obležení I

1. série - V obležení I
Wraithské lodě mají proletět kolem antického obranného satelitu, a tak se vědci z Atlantis vydávají puddle jumperem k satelitu, aby jej opravili a tak zastavili hrozbu v podobě Wraithů blížící se k...

—————

1. série - V obležení II

1. série - V obležení II
Lodě Wraithů zpomalují, ale stále se blíží k Atlantis. Na ní však dochází k aktivaci brány. Je přijat köd SGC a z brány vycházejí pozemští vojáci. Země chce ubránit Atlantis za každou cenu, a proto...

—————


www.divejzdarma.webnode.cz